2011. június 19., vasárnap

Első 2 hét itthon - 2011. június 4-19.

Nem túl eseménydús az első két itthon töltött hetem mozgás szempontjából  - erőt vett rajtam a lustaság -, még vissza kell rázódni a megszokott kerékvágásba. A heti 2 alkalom azért szerencsére még így is megvolt. :)

1. hét (2011.06.06. - 06.12.):

hétfő: 40 perc ellipszistréner 
csütörtök: Kickbox 3in1 (Sinkó Andrea) 1 óra 20 perc
vasárnap: 40 perc ellipszistréner
Az edzőterembe mindkét alkalommal Ádámmal mentem, ő futott (plusz a végén pár erősítő gyakorlatot csinált a gépeken), miközben én ellipsziseztem. Jobb volt határozottan, mint egyedül menni. :)

2. hét (2011.06.13. -  06.19):


szerda: BA - A legjobb formád
- extrák nélkül, gyilkos vádli, jól megizzasztott, technikai szünet 10 perc után: ablak kinyitása és ivás, később az inget le is kellett vennem
- azért ezt választottam, mert lájtos és nem kellett "súlyzót" töltenem vízzel

csütörtök: Czanik Balázs - Hardcore aerobic
- számomra új torna, még nem próbáltam ezelőtt
- 5 részből áll - ez például a ruhacseréken is megfigyelhető, ha valaki csak beleteker a DVD-be
- 3 szereplő: Czanik testvérek - Balázs és Krisztián - plusz egy csaj - Sinkó Orsi -, a környezet pedig strand, medence - a nyújtásnál már be van sötétedve, fáklyás kivilágítás
- szintén vádligyilkos (akárcsak az előtte napi BA: A legjobb formád), másnap kicsi izomláz a vádliban és a felkaromban
- az ugrálásnál néha kicsit megfájdult a lábam, illetve nem volt túl jó ötlet mezítláb a parkettán ugrálni (ledörzsölte kicsit a talpamról a bőrt), így áttértem a szőnyegre - talán legalább az alsó szomszéd örült neki, hogy kevésbé voltam hangos :)
- akinek esetleg hiányzik a gyűjteményéből, az ITT érheti el


 Czanik Balázs - Hardcore aerobic
Játékidő:59 perc
Létrehoztam egy teljesen új aerobik mozgásformát, amellyel a lehető legrövidebb idő alatt hozhatjuk magunkat formába. A gyakorlatok kiterjednek minden izomcsoportra, különösen nagy hangsúlyt fektetve a fenék és a comb izmaira.Ezzel a módszerrel amellett, hogy tökéletesen formába hozod a testedet, a lehető legtöbb kalóriát égeted el. Egy edzés folyamán akár 1000 kalóriát is.Korra és nemre való tekintet nélkül ajánlható mindenkinek, aki a lehető leghamarabb szeretné tökéletessé varázsolni alakját. Ha szeretnéd, hogy akár otthonodban részese lehess egy jó hangulatú aerobik edzésnek, akkor a legmegfelelőbb DVD-t tartod a kezedben.Sztárvendég Sándor Orsi!


Néhány gyakorlat a DVD-ről megtalálható a SHAPE Magazin weboldalán: SHAPE - Czanik Balázs: Hardcore aerobic

Programajánló Nivea Fitness Night 5:

Facebook-on láttam az alábbi programlehetőséget, szerintem érdemes lenne ellátogatni és megnézni, nah meg persze mozogni is. :)

Időpont: 2011. július 1. (péntek)
Helyszín: Lite Wellness Club - Hegyvidék
További részletek a honlapon találhatóak.




6 megjegyzés:

  1. Jól eltűntél: azt hittem már, hogy abbahagytad a mozgást vagy a blogolást (esetleg mindkettőt).
    Örülök neki, hogy újra itt vagy!

    Puszi: Moncsi

    VálaszTörlés
  2. Valaki meg tudja mondani hol van ez a Lite Welnesz Klub?
    Dávid

    VálaszTörlés
  3. 12. kerület: Csörsz utca 14-16.
    a honlapjukon találtam

    VálaszTörlés
  4. Én viszont az órarendet nem tudom elolvasni, segítene valaki nekem?

    VálaszTörlés
  5. A hardcore aerobic hasrésze sajnos nem olyan erős, mint Czanik többi tornája, de azért jó megizzaszt és a comb része nem kíméletes.

    Réka

    VálaszTörlés
  6. Ma lesz a Fitness Night, megy valaki?

    VálaszTörlés