2011. április 20., szerda

Sinkó Andrea: 3in1 - Kick-box aerobic - 2011. április 20. (szerda)

Ma valami nagyon régi "kazettát" sikerült előszedni. Mindenki retróruhában van (az első részben mindenki talpig fekete melegítőben) egy pincének vagy gyártelepnek berendezett teremben és a kép minősége sem a legjobb, de nem is ez a lényeg. :) Jah, és nagyon jó Rock&Roll Fitness reklám van az elején a Csisztu Zsuzsával. :D
Nem bántam meg, nagyon tetszett a kb. 1 óra 20 perces anyag. Kellemes személyiség ez a Sinkó Andrea: nem hajszol, de mégis motivál arra, hogy tovább csináld a gyakorlatokat. A lejjebb leírt 3 részből állt a torna, de nyújtás szerepelt az első 2 részben is.
A koreográfia itt jóval követhetőbb, mint például a hétfői Pump It Up-ban, még én is elég jól tudtam követni a dolgokat. :)
Kellemesen lefárasztott az edzés, izzadtam tőle rendesen. A szomszédok lehet, hogy nem örültek túlzottan: az első részben Andi szavaival élve végig "dzsoggoltunk" vagy ugráltunk.
A comb- és hasizom nekem pont elég volt, a Rékáét még nem bírom végigcsinálni, itt viszont sikerélményem volt, ment az egész. :)
Régóta nem csináltam ennyire részletes/hosszú nyújtást, talán utoljára az egyik Béres Alexandra DVD végén - hát igen, a nyújtást nem viszi túlzásba a Réka egyik tornájában sem.

"Ismertető: Ez a DVD egyedülálló, mert három edzésprogramot kapsz egy filmen, melyeket külön-külön, illetve egymást kiegészítve is könnyen elvégezhetsz és már három hét alatt észre fogod venni az eredményét magadon.

1. Kickbox aerobik
Ez jelenleg az USA legnépszerűbb edzésprogramja! Mind az állóképesség, mind az izomfejlesztés területén fantasztikus eredményeket fogsz elérni. A gyakorlatok könnyen követhetőek, nincs szükséged nagy területre, sem drága felszerelésre. A kickbox aerobik a legmagasabb kalóriaégető program az összes eddig ismert aerob edzésforma közül.

2. Zsírégető erősítés
Ebben az edzésanyagban a figyelmet kizárólag azokra a testtájakra fordítjuk, ahová a zsír a legkönnyebben rakódik le. A 30 perces zsírégető erősítéssel a felsőtest, a has, a csípő, a far- és a combizom speciális erősítő- és alakformáló gyakorlatait sajátítod el.

3. Stretching
Az előbbiek közül elvégzett bármely edzésprogram kiváló kiegészítője, levezetése, az egész testre kiterjedő
nyújtó-lazító program. A fáradt, fizikai munkának kitett izmok nyújtása regenerálja az izomzatot és remek közérzetet biztosít."

Sinkó Andrea: 3in1




6 megjegyzés:

  1. Ez az a S. A., aki RSG-zett és volt kint az Olimpián?

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem ő az.

    UPDATE: izomlázam lett a vádlimban, de csak lépcsőzéskor érzem. :)

    VálaszTörlés
  3. http://kuponmania.hu/kupon/257/FitWeek-belepojegy-60-kedvezmennyel.html

    Ide elmegyek, most vettem meg. Az 1500 Ft-ért sem rossz, de 600-ért már főleg.

    Megnéztem, hogy például az Allee-ban a Gilda Max-ba 1500 a napijegy.

    VálaszTörlés
  4. Ez egy régi, de szerintem nagyon jó anyag.
    Néha még ma is előveszem: külön csinálom meg az első vagy a második részt és hozzá a nyújtást.

    Ancsi

    VálaszTörlés
  5. Béres Alexandrát javaslom mindenkinek, a nyerj időt! nagyon jó

    VálaszTörlés
  6. Gilda Max...ha nem trendi cuccban mész, akkor voltál utoljára.

    VálaszTörlés