2011. április 28., csütörtök

Zumba - 2011. április 26. (kedd)

Kedden megvolt életem első élő zumbaórája. :)

Volt évfolyamtársammal, Nikivel voltam zumbázni. Neki ez már a többedik alkalma volt, én az első ingyenes próbaórán vettem részt. Illetve óra után beiratkoztam május hónapra, az "ajánló" ez esetben kap egy ingyenes havi bérletet.
6000 Ft a korlátlan havibérlet, mely egyszerre több budapesti és vidéki helyszínen is használható. Lehetőség van  kedvezményes kiegészítő bérlet váltásával - 1500 Ft-ért - Salsa és Társastánc tanfolyamokra is járni. Ezeket egyelőre kihagyom. :) 1 alkalom 60 perc és 1000 Ft, szóval szerintem mindenképpen megéri bérletet váltani.

A Nyugatinál a Fáklya klubban voltunk a 17:30-as órán, melyet egy Dóri nevű lány tartott. Nagyon jól éreztem magamat, hamar el is telt az egy óra. A zenék többsége és a mozdulatok is ismerősek voltak a régebben itthon megcsinált DVD-ről. Ki is izzadtam rendesen, a hátamban érzek izomláz szerűséget is. Vizet mindenképpen vigyetek, jól fog jönni. ;)
A továbbiakban a Kosztolányi Dezső térre fogok járni - terveim szerint hetente 2-3 alkalommal - , az van hozzám a legközelebb: gyalog 5-10 percre.

Ide fogok járni, amíg májusban itthon vagyok: Zumba - Goldance
Facebook: Zumbaparty Budapest
Kedvcsináló képek az alábbi link alatt: Zumbaparty

6 megjegyzés:

  1. Én múltkor letöltöttem egy zumba videót és itthon próbálkoztam meg vele, de csak rá kellett jönnöm, hogy semmi ritmusérzékem nincs :D Úgyhogy feladtam a dolgot :D

    VálaszTörlés
  2. Erre már én is rájöttem, hogy nekem sincs. :D

    VálaszTörlés
  3. Én is oda járok, nagyon élvezem az órákat.
    Ha lenne időm, szívesen mennék minden nap.

    VálaszTörlés
  4. Fúúú, nagyon népszerű lett ez a zumba. Mostanság szinte mindenhol ezt hallom. Lehet nem ártana kipróbálni... ;)

    VálaszTörlés
  5. Ha rászántad magad, akkor elkísérlek egy ingyenes próbaórára. ;) Mondjuk szombaton: suli helyett... :P
    Ismerőssel mégiscsak jobb menni, mint egyedül. :)

    VálaszTörlés
  6. hú, lehet ciki, de nem igazán vágom milyen az a zumba? valaki? :-)

    VálaszTörlés