2011. május 7., szombat

Zumba kifulladásig - 2011. május 2-5. (hétfő-csütörtök) és egy kis Fitbalance villámlátogatás: 2011. május 8. (vasárnap)

A héten voltam egymás után 4 nap zumbázni és még nincs vége a hétnek.

Így néz/nézett ki a hetem:

- Hétfő: zumba Barbival 17.30 - 18.30 (Goldance/Kosztolányi Dezső tér)
- Kedd: zumba Bettyvel 19.00 - 20.00 (Goldance/Kosztolányi Dezső tér)
- Szerda: zumba Kingával 19.15 - 20.15 (Kertész Utcai Általános Iskola)
- Csütörtök: zumba Barbival 19.00 - 20.00 (Goldance/Kosztolányi Dezső tér)
- Péntek: pihenőnap
- Szombat: suli reggeltől estig
- Vasárnap: Fitbalance kifulladásig

Mind a 4 óra nagyon jó volt, aki még nem volt zumbázni, annak azt ajánlom, hogy próbálja ki legalább egyszer. :)
Suliról nem fogok beszámolót tartani, de a Fitbalance-ról írok egy külön bejegyzést jövőhét elején. A vasárnapot nem ígérem, nem hiszem, hogy lesz erőm posztolni az esemény után rögtön. :)

UPDATE: A Fitbalance-on csak villámlátogatást tettem sajnos, nagyon megfájdult a fejem és nem akart elmúlni (nem bírom a hangos zenét sem) , ezért hazajöttem. Zumbán találkoztam a volt munkatársammal, Bebyvel is. :) A zumba tetszett amúgy: 10:07-kor láttam meg a Bebyt és 10-kor kezdődött elvileg az óra. Így utólag bánom, hogy nem csatlakoztam, de akkor még a 11 órás Tatarekre készültem, hogy arra fogok menni, meg amúgy is volt a héten 4 zumbám
Az  első és egyben az utolsó akcióm - ami után a sajnálatos eset történ, a BioTech USA-nál volt 1 perc alatt 40 kitörésért járt egy shaker, aki pedig 60-at is lenyomott, az egy pólót is kapott mellé - mindkettő rózsaszín színben pompázik. :)

6 megjegyzés:

  1. Jobban vagy már Gabi?

    Norbi

    VálaszTörlés
  2. Köszi Norbi, már sokkal jobb. :)
    De azért kellett a hazajövetel, algopirin és borogatás.

    VálaszTörlés
  3. Terveztem én is, hogy elmegyek a Fittbalance-ra, de bevallom, hogy a szakadó eső visszatartott. :(

    VálaszTörlés
  4. Végre egy újabb fanatikus zumbás, üdv a klubban!

    Moncsi

    VálaszTörlés
  5. Újabb kora reggel és irány az edzőterem!

    VálaszTörlés
  6. Kinga köszi a like-ot, jöhetne komment is, mert nagyon nézi a Tanár Úr az aktivitást. :D

    VálaszTörlés