2011. május 22., vasárnap

Szokás szerint Zumba

A hétre sajnos csak két Zumba jutott, kedden (május 17.) és csütörtökön (május 19.) voltam órán. Mindkettő 7-től kezdődött, így pont odaértem vizsgák után. Kedden társadalmi- és gazdasági előrejelzésből, csütörtökön pedig pénzügyi elemzésből írtam. A keddi a beadandóval együtt ötös lett, a pénzügy hétfőn derül ki - drukkoljatok nagyon, már egy kettesnek is örülnék. :)

A keddi órán a Betty-t egy Blanka nevű lány helyettesítette, utolsó pillanatban ugrott be helyette. Teljesen új, a héten kezdett el tanítani egy kezdő csoportot. Negyedórás technikai probléma után - a laptopon nem indult el a zene, végül normál magnót használtunk cd-vel - indult az óra. Igazi meglepetés volt a számok sorrendje így, nem tudtuk, hogy mi után mi fog következni, csak miután elindult a zene. :D
Ügyes volt a Blanka, hamar bele fog jönni az órák tartásába, nemhiába gyakorlat teszi a mestert. ;)
Azt szeretem még, amikor új tanár van, hogy mindenkinél más a bemelegítés és a nyújtás - .a zene, mind a gyakorlatok. Illetve az egyik új szám helyett még a régebbit táncoltuk.


Csütörtöki pénzügy vizsga után jött az óra Barbival. Nem sok megjegyzést fűznék a dologhoz, talán csak annyi, hogy volt egy új koreográfia. Teljesen megjegyezni sem tudtam, talán ezért nem is tetszik annyira. :)
Az óra viszont a szokásos jó hangulatban telt el. :)


Ma (vasárnap) még elmehetnék órára a Nyugatihoz, de izzadtan nincsen kedvem BKV-val hazajönni. Zuhanyozási helyszín elvileg van - még nem láttam -, de ez a lehetőség sem szimpi. Mégha kultúrált is a zuhany, akkor is tök sok cuccot kéne magammal cipelni (tusfürdő, törülköző, papucs, stb.), azután meg vizesen eltenni, ami főleg a papucsnál gáz. Ti ezt hogy oldjátok meg?


UPDATE: most nézem, hogy az oldalon lévő szavazast szívem szerint módosítanám annyiban, hogy a Bíró Ica átkerülne az egyéb kategóriába és a Tatarek Rezső kapna külön szavazati lehetőséget. Szerintem megérdemelné, elég népszerű. :)
A gond csak az, hogy miután már érkezett be szavazat, így nem lehet módosítani. Lehet, hogy indítok egy újat és a már meglévő szavazatokat pedig bekattintgatom én.

7 megjegyzés:

  1. Én még csak kétszer voltam Zumbázni. Az elsőn teljesen elvarázsolódtam, a másodikon meg nem tudom miért annyira nem hatott meg.... :( Valószínűleg azért, mert kimaradt a Pitbull-I know you want me. :) Jó neked, hogy többször is tudsz menni egy héten! Így tovább. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szám engem annyira meghatna, hogy nem is mennék többet. :D
    Nah jó, csak vicceltem. :)Az viszont tény, hogy annyit játszották a rádiók, hogy megutáltam szinte.
    Mondjuk zumbához jó, elég pörgős.

    VálaszTörlés
  3. Gabi, én egy szép nagy zacskóval oldom meg a vizes papucsot és törölközőt. Nincs mit tenni, itthon meg megszárad. :)

    VálaszTörlés
  4. Nah, hogy a zacsiba hogy be tud rohadni és büdösödni, arról ne beszéljünk. :)

    VálaszTörlés
  5. Meg ennyi cuccot már kb. az utazótáskámba kéne pakolni. :)

    VálaszTörlés
  6. No para, amilyen büdös a bkv-n 1-2 ember és nem csak a csövesek...

    BKV, én így szeretlek!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem még nem késő átírnod a szavazást, jobb lenne úgy.

    Üdv:
    Nic

    VálaszTörlés