2011. május 13., péntek

Vegyes - 2011. május 8-13.

május 8. (vasárnap) 18.00-19.00: Alakformáló (H. Kriszti)
- fitbalance helyett, ha már van fitweek belépőm
- gyalog max 10 perc az Alleeban lévő Gilda Max
- jól felszerelt terem, de kicsi (főleg az öltöző), jár zárható szekrény
- elég durva óra, remegett a lábam hazafelé, másnap izomláz kicsit a combomban elől
- volt matrac, steppad, súlyzó - 1 kilósat választottam, jobb lett volna kisebb, bokasúly - azt végül nem használtuk
- tükrös terem - lehetett magunkban gyönyörködni :D
- sok súlyzós kargyakorlat, steppadnál fekvőtámaszos gyakorlatokat nem bírtam, hasizomnál is voltak elég durvák - egyik láb a levegőben, a másikat a steppad felett tartani
- edzés végén kartámaszban tartsad magad fél percig - uhh, ezt többször ismételtük, nem nagyon ment senkinek sem
- volt nyújtás is
- ő sem csinálja végig a gyakorlatokat (akárcsak Réka a dvd-ken, más órákon eddig még nem voltam, szóval nem tudom, hogy megy a dolog), rájöttem, hogy így bírnak az edzők egymás után több órát tartani :)

hétfő: zumba Barbival 17.30-18.30
- új salsa koreográfia - van még mit tanulni :)

kedd: "hajnali" 8.00-9.00 ismét H. Krisztivel, ezúttal zsírégető
- feladatok végig steppadon, kivéve a súlyzósok - ezúttal is 1 kilóssal kezdtem, de hamar átváltottam a 0.75-ösre (szerintem a fél kiló is elég lenne nekem)
- ezúttal használtuk a bokasúlyt - steppadra feküdve emelgettük a lábunkat
- hasizomra sajnos nem jutott idő
- még mindig izomlázam van a vasárnapi órától :)
- jó volt a zene mindkét alkalommal, eléggé pörgős
- óra után kipróbáltam a biotech-es egyik shake-t, amit a Fitbalance-on kaptam - citromos ízű volt és vízzel csináltam meg (lehet tejjel is) - jó ízű volt és legalább a folyadékpótlást is elősegítette, meg persze kellett egy kicsi tápanyag ebédig, mivel a korai időpont miatt nem reggeliztem + amúgy sem jó tele hassal mozogni

kedd: zumba  Bettyvel 19.00 - 20.00
- pörgős óra: 3 szám egyben és csak utána szünet (akárcsak múlt héten)
- új salsa gyakorlása
- nagyon meleg van, nem lehet rendesen szellőztetni - ki kéne menni az udvarra

szerda: 8.00-tól elkezdtem a Gildában egy body ball órát, de a vasárnapi migrénem (szerintem az volt életemben az első) visszatért, így 10 perccel a kezdés után felfüggesztettem az órát
- azt hittem hogy nagy labdás gyakorlatok lesznek (amin lehet ülni), de egy kicsi labdával végeztük a gyakorlatokat
.- azt mondta a tanár, hogy jó alakformáló
- hasizom erősítése volt a fő - labdát a hashoz szorítani és nyomni kellett hozzá, meg volt amikor görgettük és egyik kézből a másikba raktuk - idáig jutottam...

csütörtök: 19.00 - 20.00 zumba Barbival
- volt új tánc :)
- hazafelé elfogyasztottam a Fitbalance-ról zsákmányolt második shakem-et - ezúttal az étcsokisat -, vacsit már nem is kértem utána

Gilda Max Allee (forás: a cég saját honlapja)

Gilda Max Allee - további képek a  cég honlapján

10 megjegyzés:

  1. Néztem az előző bejegyzést is: szégyen, nem szégyen - én nem tudnám ennyiszer rávenni magamat, hogy elmenjek mozogni.

    VálaszTörlés
  2. Hú, ezt jó keményen csinálod. Gondolom, tényleg érzed rendesen is, hogy jobban vagy, magabiztosságot ad.

    VálaszTörlés
  3. Hát nem tudom, hogy ezeket érzem-e, de az biztos, hogy már szinte "lelkiismeretfurdalásom" volt, hogy el akartam menni vasárnap és hétfőn is valamire, de utazás miatt ki kellett hagynom.

    VálaszTörlés
  4. Én is voltam a Fitbalance-on: nagyon jól éreztem VOLNA magamat, de az a szerevezetlenség, ami ott volt, hát no comment...

    VálaszTörlés
  5. Direkt regisztráltam pl. spinningre és mégsem jutott nekem gép, valamint az órák is csúszva kezdődtek, így a capore csak fél órás volt. :(

    VálaszTörlés
  6. bocsi, rosszul írtam: capoeira

    VálaszTörlés
  7. Én is olvastam a sok negatív kritikát Facebookon, de "sajnos" már nem volt időm tapasztalni a nagyrészét a korai hazajövetelem miatt.

    VálaszTörlés
  8. A bodyball az milyen? Még sose halottam róla.

    VálaszTörlés
  9. http://www.idealfittness.hu/news/news_1144_body%2Bball.html

    VálaszTörlés
  10. Várom az újabb beszámolót!

    Üdv: Gábor

    VálaszTörlés