2011. április 10., vasárnap

Rubint Réka: Alakreform teljes test - 2011. április 10. (vasárnap)

Tegnap voltunk grillezni egy közeli erdőben. Előtte délben kimentünk felmérni a terepet, meg ugye oda is bicajjal mentünk, így volt tegnap kb. másfél óra bicajozás. :)

Csütörtökön is ki akartam már próbálni Réka alakreformját, reggel kipróbáltam, ment a videó. Amikor hozzá akartam kezdeni akkor állandóan lefagyott. Ma egy az egyben eljátszotta ugyanezt, végül egy másik lejátszó könyörült meg rajtam. :)

Akkor lássuk a DVD-t, egyben másfél óra, hát nem kevés... Réka hetente kétszer (kedden és csütörtökön) tart Alakreform edzéseket Budapesten, ez a DVD is egy ilyen órát mutat be.
Felsőtest nincsen benne, a combra és fenékre megy rá erőteljesen, a végét pedig kb. 10 perc hasizom zárja. A másfél órán kívül még pár perces nyújtás is van az óra végén.
Zenére továbbra is panasz Hamvai PG részéről - legalább 3 Guetta szám volt benne, ha nem több -, marad a szokásos szenvedés, hogy 12-14 percen keresztül nem bírok egy lábra tornázni. :D
A gyakorlatok egy részéhez gumiszalagot használtak a többiek, nekem ilyenem még nincsen, de alkalomadtán majd beszerzek egyet, egyelőre így is elég nagy kihívás végigcsinálni a feladatokat.

Réka oldalán van fent pár kép az óráról, májusban - amikor otthon leszek -, ha lesz időm, akkor szerintem elmegyek kipróbálni. (És persze, ha elég edzett leszek, az sem ártana hozzá...)



Rubint Réka: Alakreform DVD

"Az Alakreform dvd most is rólad szól...arról a fantasztikus nőről, aki megtisztel bizalmával, és edzőtársának fogad. Én hiszek benned, segítek abban, hogy tudatos és következetes munkával elérd a célod, s hogy az "utad" végén egy elégedett, boldog Nő nézzen vissza a tükörből. A rengeteg új gyakorlatot és egy komplett 90 perces Alakreform órát is tartalmaz. 2 kisgyermek édesanyjaként és 5 hónapos kismamaként elmondhatom, hogy a csoda és a megoldás kulcsa a kezedben van, csak hinned kell önmagadban!
Én itt vagyok, és segítek neked!
Réka
1. lemez tartalma: 90 perc teljes átmozgatás alakreform!
2. lemez tartalma: 20 perc comb, 20 perc felsőtest, 40 perc extra popsi"

16 megjegyzés:

  1. Ez igen, én még nem mertem kipróbálni a 90 perces edzést... :D

    VálaszTörlés
  2. Én sem értem magamat, eddig a 40 perceseket próbálgattam, vagy maximum Béres Alexandrától vállaltam be 1 órát. :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem bírom megcsinálni egyben a comb és fenékrészt, muszáj közben megállnom pihenni.
    Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Amikor időm engedi, járok az Alakreform órára.
    Jó kis csapat gyűlik mindig össze, igazán kitartóak a lányok, le a kalappal előttük! ;)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos nem budapesti vagyok, így maradnak a dvdk.
    Remélem egyszer eljutok RR órára.

    Zitus

    VálaszTörlés
  6. Szerintetek milyen színű szalagot érdemes beszerezni: kéket vagy zöldet?
    Vagy más márkát próbált már valaki?

    VálaszTörlés
  7. Azt egyenlőre nem tudom, hogy milyet érdemes venni, de az egyik fórumon éppen most olvasom, hogy vaníliaillata van a szalagoknak. :D

    VálaszTörlés
  8. Én is olvasom, van már mindenféle: csoki, mentol, lufi, stb.
    Szinte csak ezért kedvet kap az ember a dologhoz...

    VálaszTörlés
  9. Gabi, van valamilyen terhes-torna? Az egyik barátnőmnek szeretnék valamit ajánlani. Csak röviden, lehet a többieket nem érdekli :) Köfi!

    VálaszTörlés
  10. Ezt a kettőt találtam most hirtelen, de ha érdekli, akkor szívesen keresek még:

    Rubint Réka - Légy bombajó kismama

    Kállai Ildikó - Kismama torna

    Személyes tapasztalatom egyelőre nincs a témában. :)

    VálaszTörlés
  11. Illetve szerintem bármilyen könnyebb torna végezhető, ilyen például azok közül, amit próbáltam a Béres Alexandra: Live.

    VálaszTörlés
  12. Egy hete próbáltam ki ezt a tornát - eddig más Norbi és Réka DVDk-re tornáztam és sikerélményem volt, végig tudtam csinálni elsőre. Nagíon büszke voltam magamra!

    Szalagot még nekem is be kell szereznem

    Erika

    VálaszTörlés
  13. A fitnesz szalag nagyon hasznos! Főleg a csípő bemelegítésénél. Rékával tornázom 2 hónapja, 4 dvd-m van tőle és eddig neki van a legtesthezállóbb edzésterve.
    90 perces is nagyon szuper! Heti 2-szer érdemes ezt is csinálni.

    VálaszTörlés
  14. Szerintem én is beszerzek hamarosan egyet.
    Láttam hogy van kék és zöld is, ki milyen erősségűt használ?

    VálaszTörlés
  15. sárga: gyenge
    piros: közepes
    zöld: erős
    kék: extra erős
    fekete: szuper erős
    ezüst: speciáisan erős
    arany: legerősebb

    Szerintem a kezdőknek a zöld ajánlott, én is azzal kezdtem.

    VálaszTörlés
  16. Maradok első körben a zöldnél, majd jöhet később a kék. :)

    VálaszTörlés