2011. április 18., hétfő

Ministry of Sound: Pump It Up - Body Burn DVD - 2011. április 18. (hétfő)

Tegnap, azaz vasárnap (is) olyan szép idő volt, hogy mentünk a városban 1 és negyed órát bicajozni, 20 km-t minimum megtettünk vagy ennél többet. :)
Más mozgásról sajnos nem tudok beszámolni a hétvégén.

A mai napra az alábbi táncolós aerobic anyagot választottam. Másfél órás, a koreográfiákat tanító részek között is van kisebb nyújtás, melyet hasizom erősítés és végül egy hosszabb nyújtás zár le.

Az alábbi 7 részből áll a DVD:
- Warm Up - bemelegítés
- Tone
- aerobik (kitörés, gugolás)
- Move It Shake It
- tánc
- Pop It Lock It
- tánc
- Burn It Lose It
- aerobic (kickbox, ugrálós)
- Bums, Legs and Tums
- főként hasizom, kevés fenék és fekvőtámasz is
- Stretch
- nyújtás

A zenék nagyon jók benne, egyértelműen ez a DVD egyik erőssége. Az már csak az én hibám, hogy olyan DVD-t választottam, ahol koreográfiát kell betanulni - ez nekem nagyon nem megy és ideges is leszek, hogy nem sikerül. :) Szóval jött itt is az improvizálás, akárcsak a zumba esetében. :) Követni kellett volna az egyik lány mozgását, aki könnyítve csinálta a gyakorlatokat. De ez már csak leginkább a hasizomnál tűnt fel, ahol olyan volt, mintha nem csinálna semmit. :D

A fiú kicsit buzi szerintem benne, de ez nem sok dolgot befolyásol. :D

Kíváncsi vagyok, hogy közületek kinek mennyire jönnek be ezek a koreografált tornák. 

"Ministry of Sound is back for 2011 with the # 1 multi million selling series Pump It Up. Once again we have compiled the biggest tunes of the year for the ultimate dance workout whilst Gareth Walker returns to put you through your paces in the latest edition ‘Body Burn’.

Get an all over body tone up that will help you get fit, lose weight and learn the latest dance moves but most importantly you’ll have fun whilst you’re exercising! With this workout you will definitely feel the burn.

If you love dancing, having fun & working out to your favourite tunes then this DVD is for you!"

Tracklist:

1. Call On Me - Eric Prydz
2. Stand Back - Linus Loves
3. Pump It Up - Danzel
4. Let The Sunshine - Milk & Sugar
5. Do You Know - Angel
6. Every Little Time - Onyx
7. Somebody To Love - Boogie Pimps
8. Sunshine After The Rain - Bel Air feat. Lisa
9. Loneliness - Tomcraft
10. Pasilda - Afro Medusa
11. Satisfaction - Benny Benassi
12. Get Up, Stand Up - Stellar Project feat. Brandi Emma
13. Rapture (Soulside Mix) - Ilo
14. Get It On - Intenso Project feat. Lisa Scott-Lee
15. Heaven (Candelight Mix) - DJ Sammy
16. Deepest Blue (Jon Hopkin Mix) - Deepest Blue
17. American Dream - Jakatta

Pump It Up promó:



Ministry of Sound: Pump It Up - Body Burn DVD
 








6 megjegyzés:

  1. Én is majdnem abbahagytam, annyira nem tudtam megjegyezni, hogy melyik lépés melyik után következik. De pár alkalom után egyre jobban ment.

    Eszter

    VálaszTörlés
  2. Az tetszik benne, hogy igazán motiváló, szinte észre sem veszi az ember, hogy eltelt a másfél óra, annyira jó a zene és a hangulat.

    VálaszTörlés
  3. Elég bejövősek a zenék a trakclisten.
    Flóra

    VálaszTörlés
  4. Ez elég jónak tűnik, lehet kipróbálom.

    VálaszTörlés
  5. Ez is jó, de nekem a kedvencem a Pump it Up The ultimate dance work out ebből a sorozatból.

    VálaszTörlés
  6. Pár alkalom után már teljesen követhető a koreográfia. Szerintem egész jó, bár nem annyira megterhelő, mint a Pump it up Aeroburn, de azért majdnem. :D

    VálaszTörlés