2011. április 13., szerda

Zumba Live - 2011. április 12-13. (kedd-szerda)

Tegnap és ma az utolsó, azaz a 4. DVD Live részének kipróbálása következett soron. Nem terveztem semmi durvát, azokra a bizonyos "nehéz napokra". :D Viszont így megismételtem ma mégegyszer, nem tartottam pihenőnapot.

50 perc zumba és kb 5 perc levezetés, nyújtás. 1-1 rész elején kirakta az órát, hogy mennyi van még hátra, de nem volt ott végig, mint például Rékánál. Gyorsan eltelt az egy óra, kevesebbnek érzi az ember. Izzadás volt egy kicsi, de azért nem egy fitnesszdvd keménységű edzés, inkább kellemes átmozgatás.

Tetszett, hogy ebben a részben a legfolyamatosabb a mozgás, itt van a legkevesebb megállás közben. Az elején viszont zavart, hogy semmi szöveg nem volt sem a táncosok részéről, sem a zenében. Szokatlan volt, mivel az előző anyagokat végigbeszélték a csajok, illetve a srác. A lépések alapvetően követhetőek - vagy improvizál az ember:) - főleg, ha előtte egyszer-kétszer átvettük az oktató Basic DVD-t.

Ez volt az első olyan dvd, ahol nekem a szobában több helyem volt, mint az ott szereplő közönségnek. Szegényeknél eléggé hering effektus volt, tömve voltak a sorok.

Részlet a DVD-ből:



8 megjegyzés:

  1. Kedves Gabi!

    Honnan lehet ezt az anyagot megszerezni?

    B. Réka

    VálaszTörlés
  2. Szia Réka!

    Ha írsz egy e-mailt, akkor tudok segíteni az ügyben.;)

    Üdv:
    Gabi

    VálaszTörlés
  3. Ment, köszi előre is.

    Réka

    VálaszTörlés
  4. mekkora egy buzi a srác a videóban

    VálaszTörlés
  5. Valami gond lehet, nem kaptam meg a leveledet.

    VálaszTörlés
  6. Írtam újra, remélem mostmár megkapod.

    Réka

    VálaszTörlés
  7. A srác a videón vagy a zumba? :D

    VálaszTörlés