2011. április 15., péntek

Rubint Réka: Add önmagad! 3. - 2011. április 15. (péntek)

Réka 3. DVD-jét csináltam ma meg. Nem tudom mi volt ma velem, de nem ment valami jól. Még a Napi 20 perc önmagadért és az Alakreform is jobban ment múltkor, pedig elvileg mindkettő nehezebb.
Többször megálltam közben, de azért becsülettel végigcsináltam a másfél órát.
Természetesen most még lábsúly nélkül és súlyzónak is fél literes palackokat használtam - a végén még azzal sem nagyon ment.

A DVD 3 darab 30 perces részből áll: fenék, felsőtest és a has. Mind a három egyformán gyilos volt számomra, de nem adom fel, legközelebb biztos jobban fog menni. :)

Ebben az anyagban is vannak kedvenc részeim, úgymint a "Sááááárgaaaa dinnye" éneklése - kétszer is :D -, valamint a torna végén lévő megjegyzés, hogy nem kell mindennap tornázni, elég ha odafigyelünk a kajára és mindennap egy fél órát tornázunk. :D
Rubint Réka: Add önmagad! 3.


"Kedves Edzőtársam! Nehéz felülmúlni az Add önmagad 1-es, 2-es edzésprogramot, de a sok köszönő levél, csinosabbnál-csinosabb boldog nő, ezt a feladatot tűzte elém.
Sikerült!
Egyedülálló 3 részes programot tartasz a kezedben, melyet kondidtól függően, egyben és külön-külön is elvégezhetsz, tetőtől-talpig. Azt a gyakorlatsort osztom meg veled, amely kislányom születése óta, sokkal jobb formát adott számomra, mint amilyen valaha is volt!
Tarts velem, jó edzést!" (Rubint Réka)

Mozgásra vágyok itt találják meg az anyagot: Rubint Réka: Add önmagad! 3.

8 megjegyzés:

  1. Valaki még él?
    Én az első teljes végigcsinálása után meghaltam:)

    VálaszTörlés
  2. Rékának ezt a kaziját valamiért nem szeretem, az újabbak jobban bejönnek.

    Niki

    VálaszTörlés
  3. A fedőlap elég ösztönző :) Gabi, majd a vizsgaidőszakban nem is foglak megismerni, ha ezeket mindennap csinálod. Hajrá!

    VálaszTörlés
  4. Hát őszintén, én nem látom a változást, de Ádám szerint van. :D
    Remélem igazat mond. ;)

    VálaszTörlés
  5. A lófeje nekem nem kéne, a többi része amúgy OK.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem csak irigykedsz rá.

    VálaszTörlés
  7. Segg vagy fenék, nah... :D
    A többi szexuális témát kéretik a saját blogodba, látom úgyis megy. ;)

    VálaszTörlés