2011. április 1., péntek

Béres Alexandra: Menni fog! - 2011. április 1. (péntek)

Nem április elsejei tréfa: többé-kevésbé tényleg ment. :)
És most következik az apróbetűs rész:
- nem csináltam meg az extra farizmot (9 perc nyújtással együtt) és az extra nyújtást (8 perc)
- reggel kerestem a súlyzómat, de szerintem a pincében van, így "csak" 2 fél literes ásványvizes palackkal nyomtam és 1-2-szer azt is letettem közben. Az hiszem egy ideig ez is elég lesz...
- a kitörésen még lenne mit finomítanom.

Így egészében bejött a torna, kellemesen elfáradtam. Az elején néha kicsit gyors a váltás a feladatok között, de nem vészes. Az extrák nélkül kb. 50 perc a torna és 5 perc a nyújtás.

Béres Alexandra: Menni fog!

"Ebben a programban végigmegyünk minden testrészen, semmi sem maradhat ki! Nagy hangsúlyt fektetünk a mélyizmok átmozgatására, különös figyelmet fordítunk a gerinc körüli tartó izmokra is, de az egyensúlyérzéket, koordinációt is megpróbáljuk javítani, fejleszteni.
Mindenek felett azonban azt szeretnénk elérni, hogy érezd nagyon jól magad, és pozitív energiával töltődj fel az edzés végére! Arra kérlek, hogy gondold át, hová is szeretnél eljutni a rendszeres mozgás által!
Ne csak végignézd a gyakorlatsort, hanem tornázz is velem, szívvel-lélekkel!


Mire várunk még? Bízhatsz bennem. Menni fog!"


Itt találjátok meg a tornát: Béres Alexandra: Menni fog!

Ti  - amennyiben használtok - hány kilós súlyzókkal csináljátok a tornákat?

17 megjegyzés:

  1. Kezdetben én is súlyzó nélkül csináltam, majd fél kilóval. Most tartok az egy kilós súlyzóknál.

    Alexa

    VálaszTörlés
  2. A végén az Alexandra is maximum 2 kilósat ajánl, szerintem afölé ne menjél.
    Andi

    VálaszTörlés
  3. Én használok boka- és csuklósúlyt is, úgy az igazán brutál.

    Nico

    VálaszTörlés
  4. Ez az egyik kedvenc tornám, 1 kilóval végzem a gyakorlatokat.

    Henriett

    VálaszTörlés
  5. Múltkor az egyik RR-t megpróbáltam 2 kilós súlyzóval végigcsinálni. Nem ment... :)

    Husi

    VálaszTörlés
  6. RR5 volt a mai napi menüm: 0,5 kg-os boka- és 1 kg-os csuklósúlyokkal felszerelkezve.

    Anonym

    VálaszTörlés
  7. Mind a Réka, mind az Alexandra tornáit kiegészítem lábsúllyal, kéziből elég nekem az 1 kg-os is.

    H. Viola.

    VálaszTörlés
  8. Bicepszre és tricepszre 2 és 3.5 kg-osokat használok, de már ideje lenne az 5 kilós súlyzó beszerzésének.
    Nono

    VálaszTörlés
  9. Nemrégen kezdtem, még nem megy valami jól, tehát súlyzó nélkül csinálom az összeset.

    VálaszTörlés
  10. Jó tanács: olyan súlyzót vegyetek, amit később bővíteni is tudtok.

    Andi

    VálaszTörlés
  11. Andi honnan van a bővíthetős súlyzód?
    Eddig csak nagyobb méretekben láttam: 5-10-15, stb. kilósakat.

    VálaszTörlés
  12. http://www.abszolutsport.hu/7-fitnesz/18-sulyzo-kezisulyzo-szett/3281-kezisulyzo-keszlet-egykezes-10-5-kg

    illetve:

    http://www.abszolutsport.hu/7-fitnesz/18-sulyzo-kezisulyzo-szett/3545-deka-barbell-20-kg-os-krom-sulyzo-szett

    Andi

    VálaszTörlés
  13. Köszi szépen Andi!
    Én is körülnézek majd pár helyen.

    VálaszTörlés
  14. 2-2 kilós kézisúlyzót használok jelenleg.

    Eszter

    VálaszTörlés
  15. Kedves Gabi,

    bár nem a tiéd a feltöltés, de a farizom extrát át tudnád küldeni? Szeretném kipróbálni, de a kettes rész az oldalon már nem elérhető...

    Köszi!

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm, válaszoltam is :)

    VálaszTörlés