2011. április 7., csütörtök

Rubint Réka: Napi 20 perc önmagadért - 2011. április 7. (csütörtök)

Hát Réka szavaival élve "hűűűűűhaaaa". Megcsináltam mind a 4 darab 20 perces programot. Meglátjuk, hogy holnap fel tudok-e még kelni.... :D
A tegnapi zumbát érzem már reggel az oldalamban és a hátamat pedig rögtön a Réka befejezése után szintén elkezdtem érezni.
Súlyzó gyanánt elég volt a 2 fél literes palack, miközben Réka másfél kilóval nyomta, valamint remekül megvoltam a bokasúly és a steppad nélkül is. :)
A 4 rész a következőkből áll - mindegyik kb. 20 perc - felsőtest, comb, fenék - csipő és végül, de persze nem utolsó sorban a hasizom.
Talán nem mondok meglepő dolgot, de a hasizom ment a legnehezebben, itt már elég sokszor meg kellett állnom. :) 
A DVD nagyon megdolgoztatott, de továbbra sem szeretem például az összes combgyakorlatot egy oldalra megcsinálni, és azt sem hogy Réka úgy "segít", hogy megáll és mutatja, hogy még mennyi van hátra. :D
Az összkép pozitív, szerintem mindenképpen hatásos torna, ha rendszeresen csinálja az ember. A zenére sincs panaszom, bejött eléggé.

Rubint Réka: Napi 20 perc önmagadért


"Világéletemben azért küzdöttem, hogy a tükör előtt állva egy önmagával elégedett lány mosolyogjon rám vissza. Mindkét végletet megjártam! Voltam akár ducinak is mondható kislány, majd csontsovány tinédzser is, de egyik lány sem az volt, akinek a tükörképe boldogan mosolygott volna! Az elmúlt évek tapasztalataiból mondhatom, hogy a női test hatékony formálásának elengedhetetlen feltétele a tudatosság és a következetesség! Tudatosság a táplálkozás terén, következetesség a mozgásban. Két kisgyermek édesanyjaként így sikerült megvalósítani mindazt, amit ezen a filmen látni fogsz! Gyere, tarts velem! Váltsd valóra Te is az álmaidat! Hidd el, a befektetett munkádnak nagyon hamar meglesz az eredménye! S ne feledd! Amiért önerőből megharcolsz, azt senki nem veheti el tőled! Én hiszek benned, és segítek! Segítek, mert tudom, hogy mit érzel a tükör előtt állva!

NAPI 20 PERC TORNA MINDEN IZOMCSOPORTRA: COMB, POPSI, HAS, FELSŐTEST

Kezdőknek minden másnap 20 percet, haladóknak akár minden napra javaslom a totális átalakító edzést. Haladók kombinálhatják az egyes blokkokat, vagy akár mind a négy részt is elvégezhetik egy edzés alkalmával. Rád van bízva, mikor melyik részt végzed. A lényeg, hogy élvezd a mozgást, és higgy Önmagadban!"


Itt találjátok meg a DVD-t: Rubint Réka: Napi 20 perc önmagadért


Várom a véleményeket, hogy kinek mennyire jön be ez a torna. :)

12 megjegyzés:

  1. Engem is érdekelne mások véleménye, most szeretnék elkezdeni mozogni.

    H. Nikoletta

    VálaszTörlés
  2. Réka tornáival már fogytam 8 kg-ot és váltogatva csinálom őket.
    A diétát is próbálom tartani, de nem mindig jön össze sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Sorban szoktam csinálni három részt és egyet mindig kihagyok. Mindezt heti három alkalommal, az eredmény nem maradt el.

    Böbe

    VálaszTörlés
  4. Egyik nap én is egy Rubint Réka videóra tornáztam, de másnap olyan izomlázam volt, hogy alig bírtam megmozdulni :D Pedig az csak az első 20 perc volt belőle...

    VálaszTörlés
  5. Képzeld Móni: nincs izomlázam, pedig nem vagyok egy hú, de edzett. :D
    Lehet, hogy a most elkezdett l-carnitin szedésnek van hozzá köze. Olvastam azt is róla, hogy segít abban, hogy ne legyen izomláza az embernek.

    VálaszTörlés
  6. Rubint Réka videói elég kemények. Az tök jó, hogy nincs izomlázad, mert az csak roncsolja az izmokat.

    VálaszTörlés
  7. Kész a 20 perc comb és a 20 perc has. Most jobban bírtam, mint máskor. :)

    VálaszTörlés
  8. Az nagyon durva ha nincs izomlázad :D Én csak glükozamint szedek egy kisebb síbaleset miatt...:D Boldog ízületi egér tulajdonosként, eleve nem nagyon kellene az ilyen tornákat erőltetnem, de hát mikor hallgattam utoljára a dokinénire :D

    VálaszTörlés
  9. Le a kalappal, ha elsőre végig bírtad csinálni!
    Elég nehéz torna, én nem is szoktam egyben a 4 részt végigcsinálni.

    Andi

    VálaszTörlés
  10. Móni: a kitörések biztos nem tesznek neki jót, azokat remélem kihagyod.
    A glükozamin mire jó, milyen síbaleset után szeded?

    VálaszTörlés
  11. Nagyon hűűűűűha ez a DVD, de megéri kitartóan csinálni.

    VálaszTörlés
  12. Fogyni is lehet a tornával, vagy csak izmosodni???

    VálaszTörlés