2011. május 30., hétfő

Május 23-29. + Zumbaparty ajánló

A héten háromszor (hétfő, kedd és csütörtök) jutottam el zumbára, ami a vizsgaidőszakhoz képest nem is olyan rossz, de lássuk be, azért nem is valami sok. :(

Hétfő: elkezdtem hazafelé telefonba jegyzetelni - egyrészt gyorsabban telik a hazaút (főleg mire az én tempómmal bepötyögöm egy sms-be a bejegyzést, másrészről így a friss élmények még bennem vannak.

Szóval volt 3 reggaeton - abból 1 új és 2 régi - ment mind a 3, de ki is döglesztettt rendesen. Volt még új tánc, ami nem ment és ráadásul nehezítő körülményként szemből mutatta a Barbi. A számok között pedig alig tartottunk szünetet.

Ennek örömére szombaton, mielőtt beírtam a telefonomba a mozijegy kódját, szerencsésen kitöröltem a keddii bejegyzést.Csütörtökön pedig már nem is írtam. :D Hiába a szorgalommal vannak gondok...

Kedd: Betty pörgött, mint szokott rendesen. :D Őrült ez a csaj, de nagyon jó értelemben. Jövő hét kedden vele búcsúzom a budapesti zumbázástól. :)

Szerda: izomláz (vagy mi) a sípcsontomnál mindkét lábamnál, de legalábbis mozgatásra fáj (Ádám szerint ott izmok sincsenek :D). 1-2 nap után szerencsére elmúlt.

Csütörtök: akkor még azt hittem, hogy utolsó órám a Barbival, de közben kiderült, hogy hétfőn még tudok menni, mert az egyik vizsgám át lett téve hétfő estéről kedd délutánra.


KÖZÉRKŰ INFORMÁCIÓ:

Június 4-én 3 órás Zumbaparty lesz, részletek: ITT
Én is szívesen mennék, de mivel este nyolckor lesz vége és nekem már 21.05-kor kezdődik a több, mint 12 órás vonatutam hazafelé, így a dolog sajnos kivitelezhetetlen, pedig szívesen mennék.

2011. június 4. szombat
Kezdés: 17 óra,
FIGYELEM! ÚJ HELYSZÍN:
Budapest, VI. kerület, Csengery utca 68.
Fáklya Klub
Belépő: 2500 Ft (Goldance tagságival 10 % kedvezmény)

7 megjegyzés:

  1. Ki lehet ezt 3 órán keresztül bírni???

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy el kéne nézni oda, szombaton úgyis pont ráérek.

    VálaszTörlés
  3. Ez bennem is felmerült, hogy kibírnék-e 3 órát egyben. Azért az 1 óra alatt is le lehet fáradni rendesen.

    VálaszTörlés
  4. Gabi: meg tudod mondani nekem,hogy helyileg hol van ez a Csengery utca?

    VálaszTörlés
  5. Pont a Westend és az Oktogon között van félúton.
    Itt tudod megnézni a térképen:
    Fáklya Klub

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen a választ, bár azóta már én is megnéztem.:)

    VálaszTörlés
  7. Örülök neki, hogy megláttam ezt a bejegyzést, remélem a helyszínen is lehet még jegyet kapni.

    További kellemes estét!

    Anikó

    VálaszTörlés