2011. június 9., csütörtök

Utolsó hét otthon Magyarországon - Május 30. (hétfő) - Június 4. (szombat)

Hétfő:
- utolsó óra Barbival: felidegesített a szembetáncolás (nem ment senkinek, jobbra-balra- összeütközés), szerencsére abbahagyta, de utolsó számra még bepróbálkozott - külön jó olyan számnál, ahol még a koreográfia sem megy
- rövidgatya jó ötlet volt - kevésbé izzadtam, pedig ittam közben eleget
- volt 2 fiú is - egyik volt már párszor (a barátnőjével), a másik új


Kedd: 
- Betty - utolsó zumbaóra Budapesten egy ideig
- a 4 új ember az elején lelépett - elvileg a Betty előtt az öltözőben mondta valaki az új csajoknak, hogy a Barbi a legjobb tanár...
- utolsó tánc körtánc



Szerda:
- Gellért Fitness Stúdió a Gellért-térnél, hozzám szerencsére nagyon közel
- pár hete a Kuponvilágon vettem 2 egy alkalmas belépőt darabját 300 Ft-ért - ezt gondoltam felhasználni, mivel úgyis lejárt a júniusi zumba bérletem
- föld alatt van, jó meleg is volt - elég kicsi terem a véleményem szerint
- teremben (előre kell bejelentkezni) 6-an voltunk a 18.00 - 19.00 közötti Alakformáló órán plusz az oktató - sok kuponbeváltós volt az edzőteremben (órán és a gépeknél egyaránt)
- nem  volt szimpatikus az edző és a hangja is elég éles volt (a lenti képen egyébként őt láthatjátok a piros felsőben)
- három részből állt az óra: kar (1 kg-os súlyzót választottam - elég nehéznek bizonyult), comb és végül has
- nem izzadtam le annyira, mint zumba után, de a feladatok közben néha meg kellett állnom, mert nem bírtam
- a nyújtás közben belerúgtam / inkább csak hozzáértem/a csapba, kijött pár liter víz, de utána sikerült elzárnom
- így nyújtás helyett próbáltam feltörölni, de elég sok volt, így rájuk bíztam, oldják meg a dolgot :)
- a másik jegyet öcsémnek adom, használja fel ő - július 15-ig én már itthon sem leszek
- hazafelé sétáltam a néhol szemerkélő esőben - kb negyed óra volt az út

Csütörtök:
- hajnali 7-től RR 2008-as felsőtest a szokásos fél literes palackokkal
- nem akartam talajon végzett gyakorlatokat csinálni - anyuéknál kemény a föld, így csak a parketta recsegett :d
- terveztem még utána a 20 perces combot, de arra már nem volt lelkierőm

Szombat:
 -fitnessz/wellnessnapra szerettem volna menni, de nem sikerült a csütörtöki (utolsó lett volna) vizsgám, így a hazaindulás napján még elmentem pótra (ami szerencsésen sikerült)
pedig szerettem volna menni, már a regisztrációs e-mailt is kinyomtattam
- jó, lehet, hogy időben belefért volna - de délelőtt inkább átnézem mégegyszer az anyagot, meg ilyenkor vizsga előtt úgyis nagyon ideges vagyok sajnos :(


Gellért Fitness aerobic óra
Wellness Cafe - Wellness-nap

6 megjegyzés:

  1. Én voltam egyszer a Gellértben még régebben, de nem jött be: túl kicsi az egész terem és kevés gép is van. Órára természetesen nem mentem, meghagyom a lehetőséget a hölgyeknek. :)

    VálaszTörlés
  2. A szembetáncolás az milyen? Párosan vagy hogy? Érdekes lehet...

    VálaszTörlés
  3. 2 csoportra oszlik a csapat (a terem felénél lévő csík a határ) és egymással szemben táncolunk. A gond csak az, hogy mindkét csapatnak egy irányba kell mozognia, így az egyik valójában balra, míg a másik jobb oldalra végzi a gyakorlatokat. És így a berögzült mozdulatsorokat változtatni kell, attól függően, hogy a tanár éppen a te oldaladon áll vagy az ellentétesen veled szemben.

    VálaszTörlés
  4. Én voltam ezen a testébresztő wellnesznapon és jól éreztem magamat, főleg BA és TR miatt mentem el.

    VálaszTörlés
  5. Azért jól kihasználtad az utolsó itthoni hetedet.
    Biztos vagyok benne, hogy szívesebben mentél volna szombaton a wellnes napra. Na de majd a következőre! ;) Lényeg, hogy sikeresen teljesítetted a félév követelményeit. :)

    VálaszTörlés
  6. Azért tényleg nem tudom, mennyire nőtt meg a fogymag tudásom csütörtökről szombatra (de igen, +3 jegy :D). Biztos elmélyült és leülepedett a megszerzett "tudás"...

    VálaszTörlés