2011. március 7., hétfő

1. nap - 2011. március 7. (hétfő)

Hála a hétvégi bűnözésnek - tejfölös-porcukros tészta és saját készítésű pizza -, kellően motivált lettem egy kis kalóriaégetéshez. Szombat éjjel azért volt összesen 40 perc bicaj a bowling centerig és vissza, nah meg ott másfél óra léghoki,  ami leizzasztott rendesen, hiába csak egy sima asztali játék.
Itt voltunk helyileg: http://www.lago-bowling.de/

Itt egy kép a léghokiról (az előbb belinkelt oldalon Air-Hockey) - hallottam még a Tájfun elnevezést, lehet, hogy valakinek ezen a néven lesz ismerős:



Így ma  már a 9 órás nyitás környékén megközelítettem az edzőtermet, mely negyed órás sétára található a lakásunktól. Az előző lakás közelebb volt, onnan kb. 20 métert kellett csak sétálni. :)


Szóval lássuk a mai adagot: 10 perc futás 7 km/h sebességgel (ennél még a csigák is gyorsabbak), majd ezt követően 30 perc ellipszis tréner.


Jól kidöglöttem a futásnak nem is nevezhető tevékenységtől, így azt legközelebb - már ha erre vetemedek - gyaníthatóan az edzés végére fogom tenni, így hátha előtte többet fogok bírni.

9 megjegyzés:

  1. Irigy vagyok Gabi, mert én egy lusta disznó vagyok, inkább megveszem az alakformáló krémet a drogériában.
    CsKata

    VálaszTörlés
  2. Még egy kérdés: Milyen az a tejfölös-porcukros tészta pfújj.

    VálaszTörlés
  3. És az segít?
    Mert akkor én is veszek. :)

    VálaszTörlés
  4. Jó édes. :D
    Előtte pár nappal ettünk túrógombócot és onnan jött az ötlet. Itt Németországban nincsen rendes túró, szóval tésztára raktam a cuccot.
    Barátom pedig sajtos-tejfölös tésztát evett.

    VálaszTörlés
  5. A képen nem Attila és nem is én vagyok, hiába gondolták ezt többen is. :)

    VálaszTörlés
  6. Pedig komolyan meg mertem volna esküdni, hogy mi vagyunk a képen... :)

    Szép napot Gabi

    VálaszTörlés
  7. Szépen lassan kipróbálsz mindenféle kondigépet és rájössz, melyiket szereted a legjobban.
    Vagy van már kedvenc? :)

    VálaszTörlés
  8. Eddig az ellipszis tréner. :)
    Futópad az fujj-fujj, mert nagyon fárasztó.
    A normál bicajnak meg nyom a nyerge, szóval egy ilyen kényelmesített ülésű bicajon tekerek, majd később teszek fel róla képet.

    VálaszTörlés
  9. Atti, azért az a fehér pólós elég fiúsan néz ki, maximum a kopasz srácban ismerek Rád. :P

    VálaszTörlés