2011. március 19., szombat

Zumba - 2011. március 18. (péntek)

Ma kipróbáltam a zumbát. Egy olyan DVD-vel kezdtem, ami 60 perces és mint utólag kiderült végig csak az lépésekről bemutatásáról szólt, nem voltak benne koreográfiák. Ez egyrészről jó volt, mivel még soha nem zumbáztam, másrészről  viszont nem volt a legjobb választás, mivel nem volt folyamatos a mozgás, magyarázás közben megálltak a csajok.
Mindegyiket 3 lépésben mutatta be, így elég jól követhető volt, bár nem mondom, hogy a gyorsabb részeknél mindig jól csináltam. :)

Innen választottam a Basic nevű DVD-t:  Zumba DVD.


YouTube-on is találtam belőle egy kis részletet:




Ki az aki jár Zumbára közületek vagy próbálta már? Mi tetszik benne a legjobban és mennyire hatásos szerintetek? És terembe jártok vagy otthon DVD előtt mozogtok, vagy esetleg mindkettő?

19 megjegyzés:

  1. Holnap kipróbálom, köszi a linket!

    VálaszTörlés
  2. Nah jó, lehet, hogy csak holnapután. :D

    VálaszTörlés
  3. Én Szegeden járok. Szeretem: király a társaság és pörgősek, jó hangulatúak az órák.

    VálaszTörlés
  4. Élőben sokkal jobb buli, mint otthon a gép előtt. Inkább az állóképességet fejleszti, de fogyni is lehet tőle.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Tud közületek valaki ajánlani Miskolcon bevált helyet?
    Szívesen fogadom a linkeket, elérhetőségeket.

    Üdv: Dóri

    VálaszTörlés
  6. Nekem sajnos a kisgyerekem mellett nincs lehetőségem eljárni, de otthon kipróbálok mindenféle mozgást, miközben alszik a kicsi.

    VálaszTörlés
  7. Gabi!
    Ahány edző annyi stílus, érdemes többet is kipróbálni.

    VálaszTörlés
  8. Köszi az eddigi hozzászólásokat, várom a többiek véleményeit is. :)

    VálaszTörlés
  9. Február elején voltam az első órán. Alaposan megizzasztott, az órát végigtáncoltuk és nagyon jól érezte magát mindenki.
    Azóta, ha megtehetem heti 2 alkalommal eljárok.

    Heni

    VálaszTörlés
  10. A kilinkelt DVD-k közül a Cardio Party-t ajánlom, az olyan, mintha egy komplett órán vennél részt.

    VálaszTörlés
  11. Én szívesen elmennék kipróbálni, hogy milyen a zumba, annyi jót olvastam róla.
    A barátnőim közül sajnos senkit nem tudok rávenni, egyedül meg nem szívesen megyek.

    VálaszTörlés
  12. A DVDk-nél én abban a sorrendben csináltam, ahogy fel vannak sorolva.
    A Basic-et 3-4-szer nyomtam végig mielőtt elkezdtem a többit.

    VálaszTörlés
  13. Imádok táncolni, úgyhogy nagyon szívesen kipróbálnám :) Ezen felbuzdulva lehet le is töltök vmit :) Köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
  14. Móni: ha találtál valami jót, akkor küldd el nekem is. ;)

    VálaszTörlés
  15. Most volt a fókuszban a zumba, egyből beugrott a blogod :)

    VálaszTörlés
  16. Köszi Kata, nagyon megható, hogy ilyen emlékezeteset írtam. :D

    VálaszTörlés
  17. Ádám azt mondja, hogy biztos a belinkelt videó miatt. :)

    VálaszTörlés
  18. Most jött ki kedvezményes 2 alkalmas zumba fitnessbérlet 1800 Ft helyett 900-ért. A kupon Budapesten és Székesfehérváron váltható be.

    Akit érdekel, ide látogasson el: http://www.citybrands.hu/aktualis/89

    Henriett

    VálaszTörlés
  19. És Veszprémben is, most néztem meg.

    Gabi

    VálaszTörlés