2011. március 11., péntek

2011. március 11. (péntek) - itt a hétvége :)

A mai napon olyan "szép" borús volt az idő, hogy nem volt kedvem elmenni a terembe, hanem helyette itthon tornáztam.

A választásom Béres Alexandra: Live - Súlykontroll balance anyagára esett. Ezt már próbáltam régebben többször, nem túl erős - persze nekem még ez is az, de már majdnem 100 %-ig megállás nélkül csinálom. Az egyensúlyomon azért van még mit fejleszteni, ez is kiderült a torna közben. :)
Kb. 45 perc maga a torna és további 5 perc a nyújtás, levezetés. Azért szeretem, mert kevés benne a kitörés és azért lássuk be, hogy nem hátrány, ha nem Réka sipítozik közben. :D

DVD leírása:

"Még ennyi év után is meghatódom, amikor látom, milyen sokan emelik egyszerre a karjukat az óráimon, mozdulnak velem együtt, és bíznak évek óta az általam összeállított gyakorlatokban.Régi vágyamat váltottam valóra, amikor egy ilyen alkalmat vettünk fel, és remélem, az ott tapasztalt remek hangulatot is becsempészhetjük az otthonokba. Az élő felvétel varázsa, különleges atmoszférája mindig nagy hatással van rám. Feldob a tudat, hogy maximális pontossággal kell mindent bemutatnom és elmagyaráznom, hiszen hibázásra, ismétlésre nincs lehetőség. Amint a cím is sugallja: itt minden élőben megy!Szeretném ezt a varázst megosztani minden „követőmmel” és persze a forgatáson részt vevőkkel is!Tisztelettel dedikálom ezt az anyagot mindazoknak, akik velem együtt részesei voltak ennek a számomra különleges alkalomnak!"
Béres Alexandra

Aki szeretné megnézni, annak itt egy kis segítség hozzá:
Béres Alexandra: Live - Súlykontroll balance

Kinek hogy vált be ez a torna, szeretitek/nem szeretitek és miért?

10 megjegyzés:

  1. Mára lett egy kicsi izomlázam a combomban és a fenekemben, úgy látszik nem volt haszontalan a dolog. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Gabi!

    Köszi szépen a dvd linkjét, nagyon örülök neki.

    Livi

    VálaszTörlés
  3. Tök jó, hogy a rossz idő ellenére nem hagyod a tervedet alább. Jöhet a B-terv. :)
    Meg tudlak érteni, hogy nem hiányzik Réka. A férje se kellemesebb. :)))
    Most nagyon szép idő van. Megyek én is futni - a kutyákkal.. :)

    VálaszTörlés
  4. Jobban szeretem az Alexandrát, mint a Rékát - őt maximum csak hang nélkül bírom elviselni

    VálaszTörlés
  5. Véleményem szerint Rubint Réka sokkal hatásosabb BA-nál, de kinek mi jön be jobban...

    VálaszTörlés
  6. Ez a DVD jól sikerült, kellemesen átmozgatja az embert, mégsem megy el a mozgástól a kedve utána.

    Szilvi

    VálaszTörlés
  7. Én ennél keményebb tornákat szoktam nyomni(pl. RR-t és Czanik Balázst), de lazításnak, amikor az embernek nincsen kedve kipurcanni, akkor előveszem ezt is szívesen.

    VálaszTörlés
  8. Csak edzőterembe szoktam járni és a természetbe futni, mivel otthon nincs helyem a szobában ilyen DVD-kre tornázni.

    VálaszTörlés
  9. A legjobb váltogatni a DVD-ket, így nem unja meg az ember - ez a személyes tapasztalatom.

    Üdv:

    Csilla

    VálaszTörlés
  10. Szia Gabi!

    Köszi a linket. Némi célzattal elküldtem a barátnőmnek (kicsit rá is ráférne mostanában a mozgás). Ha már terembe nem akar menni, akkor legalább ilyesmit csináljon.
    Pusz:
    Jenő

    VálaszTörlés