2011. március 14., hétfő

Újabb hétfő (2011. március 14.)

A hétvégi nagy kajálások után hétfőn újra irány az edzőterem.... de neeeem, otthon maradtam.

Újra lenyomtam a pénteken megcsinált Béres Alexandra féle Live DVD-t. Azért annak örülök, hogy ez számít most nálam "lógásnak". :)



Ha otthon lennék, szerintem szívesen elmennék ide: 5. Coca-Cola Testébresztő Aerobik Nap
A rendezvény március 27-én lesz a SYMA Sport- és Rendezvényközpontban.


Ti szoktatok hasonló eseményekre járni? Melyiken voltatok eddig és mikre terveztek elmenni?

Én nem voltam az elmúlt években sajnos valami aktív - remélem ez a jövőben változni fog: még 2003. áprilisában voltam 3,6 km-es Minicittá futáson (amit nem is bírtam végigfutni) és 2008. májusában pedig a 2. Nativa Fittnapra is ellátogattam. Itt lelkesen végigmozogtam az egész napot, sorban próbáltam ki a különböző órákat és mozgásformákat.
Ezeket az adatokat persze nem fejből nyomtam, most néztem meg őket a BSI honalpján. Tetszik, hogy online vissza tudom nézni ott az összes nevezésemet.



10 megjegyzés:

  1. Én is néztem már korábban ezt az Aerobic napot és szerintem el is megyek rá.

    VálaszTörlés
  2. Gyakran járok ilyen rendezvényekre - szinte az összes budapestin részt veszek -, mivel nagyon jó társaság szokott összegyűlni és ez rendkívül motivál engem.

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, hogy nincsen kifejezetten férfiak részére szervezett hasonló sportesemények. Ilyenre azért mégsem megyek el.

    Ciao, Ádám

    VálaszTörlés
  4. Gyere haza Gabi és menjünk együtt! ;)

    Puszi:

    Ági

    VálaszTörlés
  5. Jó lenne, de úgy néz ki, hogy csak Húsvétkor megyünk haza.

    VálaszTörlés
  6. 3,6 km-t azért igazán végigfuthatnál, az semmi.

    VálaszTörlés
  7. Én még soha nem voltam ilyeneken, de egyszer mennék szívesen.

    VálaszTörlés
  8. Fent vannak beszámolók a Testébresztő Napról.

    Béres Alexandráé: http://www.beresalexandra.hu/hirek/beszamolo_az_5_coca_cola_testebreszto_aerobik_naprol

    Hivatalos oldal:
    http://aerobiknap.hu/

    Ott voltam, szép volt, jó volt és nagyon elfáradtam. :)

    VálaszTörlés