2011. március 21., hétfő

Futópad - 2011. március 21. (hétfő)

Hétvégén olyan szép napos, meleg idő volt, hogy mindkét nap kimentünk a városba sétálni 1,5 - 1,5 órára.
Szombaton mivel még nyitva voltak a boltok, így elsétáltunk a Saturn-ig, majd onnan a kastélyparkon keresztül haza.
Ági az elmúlt napokban nagyon szép képeket készített a virágzó Karlsruhe-ről, szerintem érdemes megnézni: Welcome spring in Karlsruhe.

Karlsruhe: Schlosspark

Vasárnap is a főutcán sétálgattunk és olyan erősek voltunk, hogy nem csábultunk el még 1 gombóc fagyira sem - igaz a benzinkútnál szóbakerült a Magnum is :).
Ezt így összegezve betudhatjuk egy kisebb kalóriaégetésnek szerintem.

Hétfő: Ismét edzőterem. Az eddig legritkábban látogatott gépre, persze azok közül, amiket már használtam is - nevezetesen a futópadra - "pattantam fel" és 40 percet töltöttem rajta.
Ebben volt futás - igazából max. kocogás -, séta, emelkedőn való futás és sétálás is.  Valamivel 4 km felett teljesítettem, szóval 6 km/h felett volt az átlagom, ami nekem nem olyan rossz eredmény, tekintve, hogy a legtöbb időt az emelkedőn való gyaloglással töltöttem.

11 megjegyzés:

  1. Itt is vannak edzéstervek:
    http://www.futanet.hu/cikk/edzestervek-2

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz ez, csak ne add fel! ;)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, hogy futógépen könnyebben tudok futni (nagyobb teljesítménnyel, gyorsabban), mint a szabadban.
    Szerintetek mi lehet ennek az oka?

    Péter

    VálaszTörlés
  4. Azért, mert a gépen megy alattad a talaj, a szabadban viszont nem.

    VálaszTörlés
  5. Viszont az izületeidet jobban kíméli, mintha pl betonon futnál.

    VálaszTörlés
  6. Tényleg más mozgás a futópadon futni, mint a valóságban... Igazából fel sem merült volna bennem,hogy ez (is) az oka, ha nem hívjátok rá fel a figyelmemet.

    VálaszTörlés
  7. futópad tényleg más..sokszor hasznos is...de talán jobb a szabadban kocogni :)

    Karlsruhe-i kép nagyon szép , már volt szerencsém élőben is látni

    VálaszTörlés
  8. Mikor voltál itt és mi okból, ha megkérdezhetem? :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ez a kastélypark, megnézném szívesen élőben.

    Dávid

    VálaszTörlés
  10. Nagyon rég nem sportoltam szinte semmit egy kis síelés és kész, de most megjött a tavasz,kipróbáltam a zumbat teremben, nagyon tetszett.Itthon nem motivál senki és semmi ezért szeretek inkább társaságban mozogni.
    Az eredményről majd később:))

    VálaszTörlés