2011. március 28., hétfő

Ellipszis tréner - 2011. március 28. (hétfő)

Szombaton Frankfurtban voltunk és kb. 2 órát sétálgattunk a belvárosban, de sajnos nem volt annyira jó idő. :( Viszont a cseresznyefák éppen virágba borultak, szóval az szép látvány volt.

Frankfurt főtere
A kivilágított belváros éjjel

Ma ellátogattam a régen látott edzőterembe és 1 órát, azaz 60 percet ellipszistrénereztem.
Az első 20 perc még elment, de utána annyira untam, hogy bíztatni kellett magamat, hogy kibírjam az előre kitűzött távot. De megérte!

Közben néztem a tv-ben billiárdot: snooker vagy pool, vagy mittudomén, hogy mi ment, nem értek hozzá. :)


10 megjegyzés:

  1. Ez az oldal jól leírja a billiárd különböző fajtáit.

    http://www.goldcenter.hu/fomenu/biliard/a_biliardrol.html

    További jó edzést.
    Laci

    VálaszTörlés
  2. Köszi Laci.
    Megnéztem: snooker volt - emlékeztem a sok piros golyóra. :)

    VálaszTörlés
  3. Ti milyen fokozaton és mennyi ideig ellipszistrénereztek?

    Niki voltam :)

    VálaszTörlés
  4. Én 1-es (leggyengébb) fokozaton szoktam 40-60 percet.
    Tudnám erősebben is, de inkább a tempót növelem.

    VálaszTörlés
  5. Legerősebb fokozaton csinálom kifuuladásig, kb 20 percig.
    Lehet hogy nem jó a technikám.

    Réka

    VálaszTörlés
  6. A futást és az elliptikus trénert szoktam kombinálni. 40-45 perc ellipszis egyik nap, következő alkalommal 8-9 km.
    Nekem ez vált be.

    VálaszTörlés
  7. Jah és 8 fokozat van a gépemen, abból általában a harmadikat használom.

    VálaszTörlés
  8. Én azt olvastam, hogy körülbelül fél óra után indul be a zsírégetés és hogy az alacsonyabb fokozat szálkásít, a nagyobb ellenállás jobban izmosít.

    További szép estét!

    Márk

    VálaszTörlés
  9. Ha van időm, akkor másfél órán keresztül csinálom, de igyekszem legalább 1 órát rajta tölteni.
    A fokozatokat pedig folyamatosan állítom.

    VálaszTörlés
  10. Szívesen elmennék Frankfurtba, jó régen voltam ott.
    Nono

    VálaszTörlés