2011. március 16., szerda

Ismét az edzőteremben - 2011. március 16. (szerda)

Gyors "élménybeszámoló" következik a németóra után levezetésképpen.:)

Ma végre újra eljutottam edzeni. Egy almás müzliszelet segítségével teljesítettem 20 perc bicajt és 20 perc ellipszis trénert. Eredetileg szerettem volna még 20 percet futni is, de erre már nem volt energiám sajnos. :( Remélem pénteken összejön, úgy állok hozzá.

Három féle bicaj van ott, ahová járok:





Nos én az elsőt preferálom azon egyszerű oknál fogva, hogy a harmadik szétnyomja a fenekemet kb. 5 perc után, ennek pedig olyan kényelmes ülése van. :) Jó, azért még nem aludtam el benne... de ami késik, nem múlik. :)

A spinning bicajt még nem próbáltam, nincs kedvem magamra pakolni a pulzusmérőt (ami vagy működik, de leginkább nem) és még órán sem voltam soha, de hallottam róla, hogy elég kimerítő.
Ráadásul még kijelzője sincs, ami motiváljon, hogy már csak 5 perc van hátra, elégettem 200 kalóriát, 150 a pulzusom, stb.
Pedig érzem, hogy a csini kis narancssárga bicajok csak rám várnak :D - soha senki nem használja őket, pedig van belőlük jópár darab.

11 megjegyzés:

  1. Tetszik a legfelső bicaj, kár, hogy nálunk nincs ilyen. :(

    VálaszTörlés
  2. Pedig jó dolog a spinning, próbáld ki szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Tanács: Ha még nem voltál spinningen és tervezed, ne a 2 órás tekeréssel kezdj, hanem elég az a 60 perc is, hidd el! Nem kell a maximumon az oktató utasításai után tekerni, mert még gond is adódhat. Személyes élményeim alkalmával több ember lett annyira rosszul, hogy pifffff leájultak a bicóról. Üdv. Vera

    VálaszTörlés
  4. Ahová most járok, ott nem tartanak órát. Azért meg hogy kinyírjam magamat, nincs kedvem beiratkozni máshová. :D

    VálaszTörlés
  5. Nincs jobb a természetben való bicajozásnál, de amikor rossz az idő, akkor én is inkább a szobabicajt választom.

    Tomi

    VálaszTörlés
  6. Vera: most is jársz spinningre vagy esetleg valami másra?

    VálaszTörlés
  7. Ezen az oldalon nézzél körül: http://www.spinning.com/.

    VálaszTörlés
  8. Köszi Szilvi, elkezdtem áttanulmányozni az oldalt.

    VálaszTörlés
  9. Szurkolok neked, nekem nincs ennyire kitartásom. Pedig nem ártana...

    VálaszTörlés
  10. Nekem személy szerint nem jött be, a nyereg már 5 perc után törte a fenekemet.
    Persze ettől még másnak lehet hatásos.

    VálaszTörlés
  11. Rendszeresen használom a pulzusmérő órát, pl. a spinningnek enélkül értelme sincsen.
    Nono

    VálaszTörlés