2011. március 9., szerda

2011. március 9. (szerda)

A mai napon sem voltam eltántoríthatatlan és leróttam a napi penzumot.
Energiaforrásként jól jött egy kis Knoppers - ez itt persze a reklám helye :D



Majd ezek után 40 perc ellipszis tréner. Kellemesen elfáradtam, de azért nem döglöttem ki. :)

Ilyesmi gép van a teremben, csak a kijelzője más:



Nekem már kb. negyed óra után nagyon unalmassá válik a dolog, hiába megy a rádió és mellette hang nélkül az MTV. Könyvet, újságot olvasni nem hiszem, hogy tudnék közben... szóval nem tudom...


Kérdésem az lenne Hozzátok, hogy ki mit csinál vagy csinálna edzés közben (zenét hallgat, olvas, tv-t néz, stb.)? Minden ötletet szívesen fogadok, írjatok sokat. :)

9 megjegyzés:

  1. Huhh...a Knoppers valahogy jobban hangzik, mint az ellipszis tréner. Jól nyomod, grat. :)

    Egyébként asszem én sem tudnék olvasni ezen a gépszörnyön, miközben ott riszálom a fenekemet rajta. Szerintem max. vmi nagyon pörgős zenét tudnék hallgatni jó hangosan, hagy tüzeljen fel.

    De egyébként szerintem is uncsi a mozgás, de muszáj.

    Na pusz, Kövi voltam

    VálaszTörlés
  2. Én hangoskönyveket szoktam hallgatni, illetve néha felolvasom a tananyagot és azt hallgatom, hátha így jobban rögzül.

    VálaszTörlés
  3. a legjobb megoldás ha nem mész edzőtermbe és dagadt maradsz

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gabi!

    Újságok nézegetésével töltöm az edzés idejét. A teremben direkt raknak ki mindig egy csomót e célra. Könyv olvasásához nekem sem lenne türelmem.

    További szép napot kívánok:

    Hexi

    VálaszTörlés
  5. szerintem tényleg elég ha megy a zene
    esetleg ha nem tetszik ami ott megy akkor vigyél saját zenét mp3on
    nekem a gyors pörgős számok váltak be

    VálaszTörlés
  6. Igazából örülök, hogy kiszabadulok az egész napos fárasztó mókuskerékből és ilyenkor jó alkalmam nyílik elmerülni a saját gondolataimban.

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom az előttem szólóhoz.

    Én ugyan nem dolgozom, de igazi kikapcsolódást nyújt elmenni az edzőterembe, miközben a férjem otthon vigyáz a kicsikre.

    Egy anyuka

    VálaszTörlés
  8. Egyik haverom a Kindle-jét viszi magával és egy gyorsolvasó szoftver - mely kijelöl adott x szót és be lehet rajta állítani az olvasási sebességet - segítségével könnyíti meg az olvasást az edzőtermi gépeken.

    VálaszTörlés
  9. A Knoppers tök fini, én nagyon szeretem!

    VálaszTörlés