2011. március 23., szerda

Zumba Cardio Party + Nivea Fitness Tour - 2011. március 23. (szerda)

Mai nap a pénteken kipróbált Zumbát folytattam, ezúttal a Cardio Party résszel.
Maga a táncos rész kb. 40-42 perc volt, ezt követte 5 perc nyújtás.
Ez már sokkal jobban tetszett, mivel csak néha álltak meg közben, jobban is átmozgatott, mint a lépéstanulásos 60 perces anyag.. Bár lehet, hogy nem ártott volna még előtte átvenni mégegyszer a Basic-et, de szerintem így sem voltam nagyon béna. :D Meg a lényeg úgyis a mozgás...

Találtam egy jónak tűnő programot, ezt szeretném ajánlani Nektek: NIVEA Fitness Tour'11
Március és április hónap folyamán néhány nagyvárosban van lehetőség ingyenes fitnesszórákon való részvételre. Ezen az oldalon tudtok regisztrálni - amíg vannak szabad helyek -, valamint minden résztvevő ajándékcsomagot is kap. :)



16 megjegyzés:

  1. De jó, hogy mutattad!
    Már regisztráltam is a budapestire.

    VálaszTörlés
  2. Lesz zumba is: az új kedvenced. :)

    VálaszTörlés
  3. Kipróbáltam ma én is a Cardio Partyt, hát azt kell mondanom, hogy eléggé bejött.

    Zizz

    VálaszTörlés
  4. Gabi: mész ezek szerint?

    Puszi:
    Ági

    VálaszTörlés
  5. Sajnos nem, mivel Húsvétkor megyünk csak haza.

    VálaszTörlés
  6. Wow...erről a zumba dologról valahogy mindig a zuma nevű flashes hülye játék jut eszembe. :D

    --
    Anonym

    () ascii ribbon campaign - against html e-mail
    /\ www.asciiribbon.org - against proprietary attachments

    VálaszTörlés
  7. Bár annyira nem kedvenc - szerintem az utóbbi 1-2 évben nem is játszottam vele -, de így ahogy írtad, most kedvem támadt hozzá.
    Kezdem is. :)

    VálaszTörlés
  8. Facebookon is van 1 perces Zumba Blitz, arra még van türelmem. :)

    VálaszTörlés
  9. Most regeltem a holnaputáni egrire, még pont időben vettem észre.
    Remélem jó buli lesz, gyertek minél többen!

    Mónika

    VálaszTörlés
  10. Jól tetted Móni. :)
    Most nézem, hogy a budapestire például már nincs is szabad hely.

    VálaszTörlés
  11. Milyen jó dolgokat találsz! Látom, már nagyon képzett leszel, még a végén egy szuper edző vagy tanácsadó lesz belőled! :)

    VálaszTörlés
  12. Reszkess Győr, megyeeeek! :D

    VálaszTörlés
  13. Most regisztráltam a budapestire, még mindig vannak szabad helyek.
    Gyertek csajok, szerintem jó buli lesz! :)

    VálaszTörlés
  14. Vasárnap voltam a budapestin és kipróbáltam pár órát (Zumba, Kangoo és Iron Box).
    Megérte elmenni, jól éreztem magamat. És persze ki is fáradtam rendesen, másnap izomlázam is volt.

    Eszter

    VálaszTörlés
  15. Most néztem, hogy éppen ma van az utolsó, a debreceni állomás.

    Eszter

    VálaszTörlés
  16. Ki volt még ott valamelyiken?
    Érdekel, hogy mit hagytam ki.

    Dóra

    VálaszTörlés